Husovo náměstí 183
403 17 Chabařovice
IČ: 00556912
DS: 7hfbvkh
číslo účtu: 0882509369/0800
Pravidla pro přidělení odpadové nádoby se vztahují na poplatníky místního poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů, tj. na:
a) fyzickou osobu, která je přihlášená v obci k trvalému pobytu
b) vlastníka nemovité věci zahrnující byt, rodinný dům nebo stavbu pro rodinnou rekreaci, ve které NENÍ přihlášena žádná fyzická osoba a která je umístěna na území obce.
K obecním systému odpadového hospodářství se nemohou přihlašovat právnické osoby a fyzické podnikající osoby, tyto jsou povinny si zajistit odvoz odpadů z podnikatelské činnosti samy.
V případě, že v nemovitosti soukromého vlastníka žijí osoby, které jsou přihlášeny k trvalému pobytu na území města Chabařovice, k této nemovitosti BUDOU přistaveny SKO a DUO nádoby jen podle skutečného počtu trvale přihlášených osob.
Doporučená celková průměrná produkce směsného komunálního odpadu:
40 l / osoba / měsíc.
K nemovitostem jsou přistavovány odpadové nádoby na směsný komunální odpad (SKO, černá nádoba) o objemu 80 L, 120 L nebo 240 L a dále nádoby na separovaný odpad (DUO nádoba se žluto-modrým víkem pro Plasty a Papír) o objemu 260 L (130 L PAP, 130 L PET).
U bytových domů v Haškově ulici a na vybraných stanovištích jsou přistaveny nádoby o objemu 660 L, 770 L a 1100 L.
Podmínkou přidělení odpadové nádoby je uhrazení místního poplatku za komunální odpad (všech dotčených poplatníků) v příslušném roce, kdy žádost byla podána a objem odpadové nádoby se přiděluje dle počtu trvale přihlášených osob na adrese nemovitosti na čísle popisném).
Městský úřad Chabařovice, Podatelna nebo kancelář Střediska služeb města Chabařovice
Kontaktní osoba:
Podatelna městského úřadu
Telefonní číslo: +420 475 225 396
E-mail: podatelna@chabarovice.cz
nebo
Lucie Votrubcová - Vedoucí Střediska služeb města Chabařovice
Telefonní číslo: +420 724 206 103
E-mail: votrubcova@chabarovice.cz
KDY mohu žádost nahlásit:
pondělí | 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 |
úterý | 8:00 – 11:00, 12:00 – 14:00 |
středa | 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 |
pátek | 8:00 – 11:00 |
Při nahlášení poškození či ztráty či změny objemu je VŽDY třeba uvést:
Veškeré žádosti jsou po zaevidování postoupeny přímo svozové společnosti Marius Pedersen, a. s. pro provedení výměny za poškozenou nádobu, přistavení nové nádoby v případě ztráty či provedení výměny za jiný objem nádoby.
Svozová společnost provádí úkony spojené s výměnou či přistavením nádoby do 10ti pracovních dnů (14 kalendářních) a provádí je jiný vůz, než svozový. Neočekávejte tedy v den svozu výměnu či přistavení nádoby.
Nádoby pro provedení výměny nemusí být vyprázdněny, je třeba je však ponechat na místě, kde jsou běžně nechávány pro provedení svozu odpadů (např. před domem) a to do doby, než dojde k výměně za jinou nádobu. V případě, že k výměně či přistavení nové nádoby nedojde v termínu, kontaktujte prosím opětovně výše uvedené odpovědné osoby pro urgenci žádosti.